آیا می توان به راحتی تعمیرکار موبایل سامسونگ A۷۱ شد؟

در میان تلفن های همراهی که در حال حاضر در بازار تلفن همراه وجود دارند، میان رده های بازار سهم فروش بسیاری را نصیب خود کرده اند. یکی از همین میان رده های بسیار پر فروش و البته با کیفیت، گوشی موبایل سامسونگ A۷۱ است. این گوشی دارای طراحی مناسب، تجربه ی رابط کاربری مناسب، بدنه ی بسیار محکم و قدرت سخت افزاری بسیار بالای این تلفن همراه؛ نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. هر چند که این تلفن هم با وجود تمام شایستگی هایش، مشکلات مخصوص خودش را دارد و در مراکز تعمیرات تلفن همراه، تعمیرات موبایل سامسونگ A۷۱ را جا انداخته است.

افراد و مراکز زیادی داعیه ی تعمیر موبایل سامسونگ A۷۱ و دیگر مدل های آن را به صورت تخصصی دارند.

اما بگذارید همین ابتدای امر به شما بگوییم که هر کسی توان تعمیر این موبایل را ندارد.

همچنین هر مرکز آموزشی هم علم و توان کافی در زمینه ی آموزش تعمیرات این موبایل را ندارد.

اما با این اوصاف، برای تعمیرات و آموزش و کارآموزی در زمینه ی تعمیرات موبایل سامسونگ A۷۱ باید به کجا مراجعه کرد؟

در ادامه ی این مطلب با ما باشید زیرا می خواهیم تا به اتفاق شما، جواب این سولات را مورد بررسی قرار دهیم.

تعمیرات موبایل سامسونگ A۷۱

پس از موفقیت گوشی a۷۰، شرکت سامسونگ تصمیم به ارائه ی یک محصول موفق دیگر در خط تولید تلفن های همراه خود به نام موبایل سامسونگ A۷۱ گرفت که از قضا این گوشی تبدیل به یکی از موفق ترین گوشی های میان رده ی اندرویدی ها شد.

این گوشی ویژگی ها و قابلیت های بسیاری دارد که باعث جلب توجه کاربران زیادی به خود شده است.

این گوشی که برای اولین بار در دسامبر سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد، ۶.۷ اینچ ابعاد بدنه اش است و دارای محافظ کورنینگ گوریلا گلس ۳ است.

رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، ۲۰:۹ است و مدل آن، Super AMOLED Plus لمسی خازنی، ۱۶ میلیون رنگ است.

وزن این گوشی ۱۷۹ گرم است و نوع ساخت و جنس بدنه ی آن، جلو شیشه‌ ای، بدنه‌ و فریم پلاستیکی است.

پرادزنده ی آن ۸ هسته ای است، پردازنده ی گرافیکی آن Adreno ۶۱۸، حافظه ی داخلی آن ۱۲۸ گیگا بایت رم ۶ و ۸ گیگا بایت و نوع آن، UFS ۲.۱ است.

از جمله قابلیت های این گوشی می توانیم به ۴ دوربین ۶۴، ۱۲، ۵ و ۵ مگاپیکسلی آن، فلش LED، پانوراما و HDR، پشتیبانی از دالبی اتموس و لغو کننده‌ ی نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی است.

حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، اپتیکال، شتاب‌ سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب ‌نما و باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت تنها برخی از ویژگی های این موبایل در رنگ های مشکی، نقره‌ ای، آبی، صورتی و سفید است که باعث تمایز آن می شود.

اما این گوشی علاوه بر شایستگی هایش، خرابی های منحصر به فرد خود را دارد که باعث شده هم تعمیر آن و هم یادگیری تعمیرات موبایل سامسونگ A۷۱ تبدیل به موضوعات مهم در زمینه ی این گوشی شوند.

خرابی های موبایل سامسونگ A۷۱

سامسونگ A۷۱ موبایل خوبی است اما این تلفن همراه نیز همچون دیگر همتایان خود، مشکلات و خرابی هایی دارد.

برخی از این مشکلات عبارتند از:

خرابی گوشی هیچ وقت باعث خوشحالی کسی نشده اما خبر خوب این است که این مشکلات همگی حل شدنی هستند اما تنها زمانی که به یک تعمیرکار حرفه ای تعمیرات A۷۱ مراجعه شود.

برای آموزش تعمیرات موبایل سامسونگ A۷۱ به کجا باید مراجعه کرد؟

گوشی سامسونگ A۷۱، یکی از مدل های نسبتا جدید است اما چه مراکز تعمیرات و چه مراکز آموزشی معتبر و با سابقه ای همچون سرویس موبایل، علم آموزش و تعمیر این تلفن ها را دارند.

برای آموزش در زمینه ی گوشی های سامسونگ و علی الخصوص تعمیرات موبایل سامسونگ A۷۱ می توانید با کارشناسان آموزشی سرویس موبایل مشاوره کنید و به راحتی پاسخ سوالات خود را درباره ی این حرفه ی بین المللی و پولساز دریافت نمایید.

امتیاز خود را وارد نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *